23 jan. 2011

Söndagsbilden...

Idag kom skidorna fram... Och oj vilket fint skidspår det finns i
vår by..... Det är bara att ta skidorna från husknuten och hoppa 
i spåret... Till min glädje kunde man välja mellan många olika
spåralternativ..... Längsta 20 km eller kortaste 5 km....

Det är vår ungdomsförening som fixar spåren men jag vet att
det är B-C som ser till att allt är så välskött....Helt fantastiskt
att ha en sådan person i vår by...

Naturen var så vacker även om solen skulle ha fått titta fram...

Här ser ni vår byskola skymta fram....

Har problem med headern, får inte den tydlig.... Vet att
andra haft samma problem. Men vet någon vad man kan
göra så tar jag emot tips... Kanske det beror på herr Blogger...

Skön söndag kväll till er alla som kikar in.....
Bordet skall ni nog få se när det hittar sin plats.
Ha det bra....

Kraam
Sanne

Ps. Finns t.o.m. karta över 
skidspåren i byn. Proffsigt va ?

12 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

O, vilka ljuvliga bilder!
Du verkar ha haft en riktigt underbar söndag!
Kram!

Gugis Pärlor sa...

Om... vad fint att ha bra skidspår så nära! Jag har ännu inte skidat denna vinter men... det kommer väl? Det har lovats mera snö nu! Skidåkning är en kul motionsform då man väl kommer igång med den ;O)

Kram Gugi

Hanna sa...

Fina söndagsbilder.
kram Hanna

Mona sa...

Hej! Vad fin blogg du har! Bloggvärlden är verkligen full av överraskningar. Mitt i allt när man läser bloggar, så hittar man någon man känner.
Ha en fin söndagskväll!

Lyckoslanten sa...

Ja nu borde du ha fått sol när det är så välordnat med spåren. Jag får nog fixa mina själv, annars får jag söka mig till elljusspåret några km bort.
Men vad händer? Det ser ut som om bilden är uttöjd och pixlarna blir för få. Html-doktorn borde fixa det där. :o)
Ha det gott i början av nya veckan! ♥

Mia sa...

Kauniit maisemat ja hyvin näyttää olevan lunta sielläkin! :)
Tuo googlen kääntäjä on sitten hauska..=) Mutta auttaa tällaista jolta kouluruotsi on HIEMAN ruostunut..
Ihanaa alkavaa viikkoa sinulle!

Livet på Vestergård sa...

Vi har verkligen haft underbart väder i dag. Skidorna har jag inte ännu fått fram, fastän jag har ett skidspår bara en bit bort. Nu får jag bättra mig och se till att jag kommer ut i spåret!
Vi får hoppas att det är en bättre dag i morgon angående våra headers :)
Kram Kicki

Tiina sa...

Kauniita talvimaisemia :)!

Ihanan talvista alkanutta viikkoa sinulle :)

alegni sa...

jag har inte skidat på åtta år och kommer nog inte att ta fram skidorna mer. enough is enough ;)
trist med headern som är så där suddig, hoppas ni får det löst på något sätt.

Lantliv och Loppis sa...

Heeej =)
Ja vad ska vi göra? Jag försökte laddu upp bilden idag igen, men med samma tråkiga resultat. Kanske kan maila blogger på nåt vis? Ska kolla runt lite!
Jag skulle bara modifiera headern lite (alla tror att jag och Ellen är ett par, som bor tillsammans) så jag lade till lite mer text. Det fick man sota för! haha!
Jag hör av mig om jag får tips på nån lösning!
Kraam
Jennica

Lantliv och Loppis sa...

Nu ser våra headers bra ut igen! *skönt* =)
Ha en fin dag!
kram Jennica

En vacker vardag sa...

Jamen visst är det fint nu! Som bonus har ju solen kikat fram de senaste dagarna också. Härligt!

Ha det gott! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...