26 mars 2011

Blommor på terassen...


Har satt pärlhyasinter ute på vår bakterass... Inte riktiga sådana 
för vi har kallt och massor med snö ännu...

Snömängden har nog inte minskat ... Så nog tar det tid innan
man kan sitta ute och njuta med en kaffekopp... När jag
torkade bordet så frös trasan i min hand. Men man kan
ju fantisera om att snart har vi våren här... 

Men lite vårlikt ser det ut då man ser att det finns lite blommor 
på terassen... Ävenom små sådana ( och plast )....
Tänk att jag som älskar vinter nu faktiskt börjar få
nog av snön för i år

Önskar er alla en ledig och skön lördag !
Tack till ALLA rara bloggvänner som tittar in !
Kraam
Sanne

15 kommentarer:

Kickan Style sa...

Jag håller med till 100 %, det börjar räcka med snö och vinter nu...och senast igår snöade det för fullt!! Nå vi ska hoppas att våren skyndar sej nu, för att inte tala om sommarn!:)
Ha en fin helg.
Hälsningar Kristina

Pia sa...

Visst är vi människor optimistiska, som redan pyntar för fullt inför "våren"!? Snö har vi dock så det räcker väl till Johanne?!
Fina pärlisar med mossa och allt!!!

Ha en skön lördag!!!
Kraaam!
-Pia-

Liisa sa...

Vackra blommor..litet varet för dej :)
Jag har ingen " svenska o" därför skriver jag alltid med "a"...
Önskar dej ocksa en skön lördag..!
Kram liisa

Tinis vita hem sa...

Det blev fint med pärlisarna, de ser så äkta ut :)
Ha en fin lördagkväll!
kram Tini

Unknown sa...

Fint du gjort. Kanske ska börja pynta för våren jag med och trotsa vintern... ;))
Ha det bäst
Kram Maria

Anette sa...

Hej mysigt du gjort.
Ville önska dej en fortsatt ledig helg .
Kram Anette

Uttan sa...

Ja här är det också för kallt att sätta ut blommor men jag kunde ändå inte låta bli. Det blev en liiiiten vårplantering på den inglasade altanen få se hur det går.

Fortsatt Trevlig Helg!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Jisses vilka snygga bilder på allt möjligt fint ögongodis.Skönt att våren är på g.Ha en skön kväll Vår kram Rita ♥

The House of Antoinette sa...

Ser jättefint ut trots att de är i plast, hade du inte sagt ngt så hade jag trott de var riktiga då de ser väldigt bra ut.
Ha en fortsatt trevlig helg, kram

Ardisia sa...

snart är våren här, idag har mycket is smält bort, man kan se hur det blir bara mindre & mindre av det vita kvar =) Härligt! Jag ska också åka o köpa penseer imorgon.

Ha en toppenkväll =) Kram Mia

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Ibland måste man hjälpa våren på traven och fuska med blommorna, särskilt med så mycket snö kvar!

Kram Emma

Unknown sa...

Såå fint du har det på din terasse og i din blogg.
Klem Anki

STENLYCKA sa...

Men hjälp vad snö du har..... här har vi bara en liten snöhög kvar bakom garaget på norrsidan. Idag var det en riktigt fixardag ute i trädgårdarna här i byn, många grannar var ute räfsade och klippte träd, så även jag.
Hoppas att ni får det mildare och snön försvinner snart!
Sköt om dig!
Kram Raina

Nyanser av vitt sa...

Så fina bilder vännen. Här i Stockholm är snön borta men det blåser så in i norden :O)
Kul att du deltar i min utlottning.
Sköt om dig
kram Agneta

Lyckoslanten sa...

Hoppas din helg blev fin om än kylig... här i varje fall. En vecka till nu så kanske vi blir av med dessa minusgrader!
Ha en fin början på veckan! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...