16 mars 2011

Loppisfynd...

En ljuslampett som jag köpte på loppis inspirerade mej
att göra en "tavellampett". Förståss med hjälp av min
kära man. 

Tavellampetten får vara i vårt omklädningsrum till bastun.
Där har vi furupanel på väggen och den skall få vara
 träfärgad, så det passar bra med lite vita detaljer.

Harmonie texten har jag beställt från Walldecor. Ramen och
pärlpanelen har min man sågat till... Borde lära mej att 
använda vår cirkelsåg, men är lite rädd för den...

Har fått så många rara kommentarer på de senaste inläggen.
Jag blir så glad och tillika gör det bloggandet så mycket 
mera inspirerande när man vet att någon läser ...
Ha det skönt i vårsolen !
Kraam
Sanne

Ljuslampetten till
hälften målad
 med grundfärg.

3 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Tavellampetten är helt ljuvlig! Varifrån får du alla dina fina idéer?
kram Tini

Liisa sa...

Wow!! Vilka loppisfynd du har!! Jätte fint gjorde du den lampetten!! Den har fått et nya liv hos er!!! Trevlig dag o ha det bra sanne :)
Kram liisa

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilka fantastiksa ideér du verkar ha, allt är superfint.
Din blogg är otrolit inspirerande :)
Kram
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...