5 mars 2011

Min "blogghörna" är här...

Min "blogghörna" är oftast vid köksbordet... Köket är ju 
hemmets hjärta eller vad... Var sitter du och bloggar ?

En ny lampa har i veckan flyttat hem till oss...  Köksfönstret
 var utan lampa. Är lite av en "lampsamlare".:O) 

 I köksfönstret finns oxå en hög loppisvas som får fungera som 
"ljusstake". Har ofta bruna värmeljus som får brinna i vasen...

Tack snälla ni som gett mej en Liebster  Award... Tack...

Tack för alla kommentarer angående de små bloggikonerna,
mysteriet fortsätter...
Ha en mysig lördagkväll alla goa som kikar in !
Kraam
Sanne

PS. Markisen fälldes 
ner idag.. Kanske ett
vårtecken ?

21 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Jag sitter också ofta i köket och bloggar. Ibland på kvällarna ser jag på tv med ett öga och sitter med datorn i famnen samtidigt. Det är inte ofta jag har tålamod att bara se på tv :)
Fin lampa du har i fönstret!
Kram Kicki

hemma hos lilla mej sa...

Jag sitter i tv rummet och bloggar.Fin liten blogghörna d har.Jättesnygg lampa du har den gillade jag....Önskar dej en härlig lördag.Varm kram Rita ♥

Ardisia sa...

Jag sitter också ofta i köket när jag surfar. Då kan man samtidigt lätt ha koll på barnen och maten.

Vilken underbar lampskärm! vart har du hittat den får jag fråga?

Ha en toppenlördag! Kramis Mia

Rosor och Pioner sa...

Hej,
Tack för besöket. Vilken trevlig och fin blogg du har hit återkommr jag gärna.
Ha en trevlig lördag
Kram Susanne

Livingroom sa...

Väldans snygg lampskärm. Har du köpt den som sådan eller har du fixat en korg dit? Gillar den... Jag bloggar oftast fån övre våningens dator som är i övre hallen. Men det blir nog bloggat oxå med den lilla laptopen som är så lätt att bära med sej.
Hoppas du har en fin lördagskväll.
ps! Markisen som nedfälld - ett riktigt vårtecken...

Tinis vita hem sa...

Fin lampa du hittat! Jag brukar också blogga vid köksbordet, men idag ställde jag i ordning en blogghörna i sovrummet och sitter som bäst där och surfar. Kommer att visa den i Fabrikens tisdagstema om en dryg vecka :)
Trevlig lördagskväll önskar jag dig!
kram Tini

Lyckoslanten sa...

Fin blogghörna du har! Jag sitter oftast och gör inlägg i mitt arbetsrum där min stationära äppeldator finns, men däremellan alternerar jag i andra rum. Jag gör olika sysslor vid olika datorer. Det är mest praktiskt att kommentera ed dator i knä när jag ser på tv.
Jaa, dessa små bilder som försvann!
Ha en skön helg! ♥

VitaVardagen sa...

OJojoj vilken härlig blogg du har! Jag blir superinspirerad av alla vackra bilder! Kram Johanna

Liisa sa...

Jätte vacker din nya lampa! Jag gillar :)
Jag bloggar ofta i tv rummet..och ofta titta på tv samtidig ;) ibland också i köket...
Ha det bra..och en trevlig lördagkvällen :)
Kram liisa

mammaxtre sa...

Denna lördag har för många av oss bjudit på en rad olika vårtecken. Härligt!

Ha en fin kväll

lyckobo sa...

Vilken mysig blogghörna! Lampan är jättefin, VAR har du hittat lampskärmen????

Skön lördagskväll!

Unknown sa...

Sitter oftast vid matbordet och bloggar. Fast ibland kan jag sitta vid tv:n med datorn i knät och kasta ett öga på vardera.
Ha en skön kväll
Kram Maria

päivi sa...

Ihastuttava bloggailupaikka!
mie tässä työhuoneen wanhan pöydän ääressä kirjoittelen näin iltaisin ja öisin:)

öiset halit ystävälle
Kraam,
Päivi

Anna-Lena sa...

Hej Sanne!

Vilken underbar lampa! Jag är nog också lite av en lampsamlare. De bidrar till mysig stämning i hemmet.

Ja, min blogghörna flyttar runt en del. inläggen gör jag oftast i arbetsrummet men när jag tassar runt sitter jag oftast med datorn i ngn soffa.

Hoppas att du får en skön söndag och en fin start på veckan!

Kram Anna-Lena

Majas skafferi sa...

Hej! Roligt att hitta hit! Fin lampa du har, det är lätt att bli lamp-beroende! :)
ha det gott!

Kirsikka... sa...

ahh, vilken söt lampa!!
du har en fin blogg-plats!
jag satt tidigare i mitt hobby-rum, och hade datan brevid mig........men det blev för lite sömnad, och för mycket internet :P
nu sitter jag i vardagsrummet, och har datan i knäet...
ha en underbar söndag!

Blåbärs och smultronstället sa...

TACH Sanne för den fina broschen! Jag blev såå glad, den var lika fin som jag trodde. Du verkar vara lika pysslig som jag, det är så roligt, men man skulle ha mer tid. Jag jobbar som lärare i en etta, så det är fullt upp...nu har jag haft sportlov och hunnit pyssla lite i alla fall. Kul att du också heter Susanne och bor i Finlad. Var ligger Sibbo? Min pappa var från Övertoneå nära gränsen till Finland, så vi har varit mycket i Finland när pappa levde. Jag har släkt kvar där uppe.
Du har så fint hemma hos dig, jättefina bilder. Kul att ha en ny bloggvän.
Ha en fin söndag, vi ska ta oss en promenad i solen snart.
Kram Susanne

Auli sa...

Ihana lamppu ja mukava paikka keittiössä. Minä bloggaan samassa huoneessa missä nukun, kaikkien Feng shui- ihmisten kauhistus... ;)
Hyvää keväistä, aurinkoista sunnuntaita!

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Jag sitter också i köket eller i vardagsrummet så jag ändå är tillsammans med familjen :O)
Kram Agneta

Louise sa...

Mysig blogghörna , själv sitter jag vid vår stationära i ett hörn som just nu inte är ombonat ;) ha en bra vecka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...