17 mars 2011

Vinst och award...

Har vunnit ett hjärta hos Mina Drömmars Hus ! Tack AC !
Jag som inte har tur i lotterier , men nu jipiii !

Jag har fått en Award av Smulan , Auli och Kirsikka...
Tack goa ni blev jätte glad!
Till uppgiften hör att svara på frågor....

1. När startade du din blogg ?
Jo jag började blogga 10.10. 2010. 
Som ni vet gillar jag sifferkombinationer...

2. Vad skriver du om i bloggen ?
Om inredning , pyssel och annat du kan göra med händerna.

3. Vad gör din blogg speciell jämfört med andras ?
Inte kan jag svara på det. Men försöker ibland ge tips på
hur man kan fixa till olika pyssel och annat.
Har jättestora bilder , kanske är det en annorlunda
grej i min blogg ?

4. Vad fick dej att börja blogga?
Min väninna och mina kolleger , som kanske mera på 
skämt sa att du borde börja blogga. Har nog min goda
kollega M att tacka för att det i praktiken lyckades.
Jag är inte duktig på datorer men det är hon. 

5. Vad vill du ända på i din blogg ?
Lära mej att skriva roligare och ledigare. Ni skall veta att
jag inte alls gillar att vara "författare". Och jag vill lära mej
att fotografera bättre. Det är fotograferandet som gör att
jag tycker om att blogga.

Sedan skall det jag ge Awarden till 4 bloggar , men alla ni
där ute i Blogglandia är värda den , så den som känner för 
så ta gärna den !

Här blir det möbeltapetseringskurs....
Önskar er ALLA som kikar in en skön afton !
Kraam
Sanne


14 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan
Grattis till din fina vinst,va kul!!
Grattis igen till awarden också så klart himlans roligt :)
Ha de så gott
Kram Anette

Louise sa...

Grattis till awarden! Som du säger så finns det såååå många duktiga därute, en härlig värld det här ;)

Titti sa...

Ihana sydän! Nuo kukat alimmassa kuvassa, -ovatko tulppaaneja ja ihan oikeita...? ;-) En ole koskaan nähnyt tuollaisia! Kauniita!

lyckobo sa...

Grattis till både vinsten och awarden! Den awarden har du fått av mig också, men kanske missat ... ;)

Allt gott!

Livet på Vestergård sa...

Grattis till både vinst och award!
Kram Kicki

Rosor och Spetsar sa...

Grattis till vinsten , va kul.
Och kul också att läsa dina svar.
Vad pysslig du är och gör så fina saker, ljulampetten dina byråar och den fina väskan av plastpåsar - vilken kul ide förresten , den finns nu på min ska göra lista.
Ha en skön kväll
Kramis Annelie

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till både vinsten och awarden!
Så fin ljuslampetten blev, kanon!

Ha det trevligt på kursen!

Kram Susanne

Cilla sa...

Grattis till din ljuvliga vinst :0)

Kikar in för första gången & ville bara säga hej samt vilken mysig blogg du har!!
Trevlig kväll!!
Mvh Cilla

Unknown sa...

Grattis! Vilken fin vinst :)
Kul Awarden att få läsa om dig.

Ha en skön kväll

Kram Maria

Mina drömmars hus sa...

Hoppas vinsten ramlat ner i din postlåda idag.
Ha en skön helg
AC

Lantliv och Loppis sa...

Wihoo! Dubbelgrattis till dig! =)
Passar på att önska dig en fin helg åxå!
Kram//Jennica

Pia sa...

Gratulerar!!!!
Alltid roligt att läsa om bloggerskan bakom bloggen...

Ditt förra inlägg om loppisdfyndet...jösses så fint det blev, super!!!!

Önskar dig en riktigt skön helg!!!
Kramar!
-Pia-

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Stort Grattis till din fina vinst och award!
Ja nu får vi hoppas att det blir lite varmare snart:)
Ha en riktigt skön fredagskväll!
Stor Kram Annelie ♥

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej igen!
Glömde säga att jag gillar din lampett jättemycket! Underbart fin är den. Var får du alla idéer ifrån?
Kram igen Annelie ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...