3 mars 2011

Var finns alla små bloggikoner ???

Vad har hänt med de små bloggikonerna i blogglistan ? En 
del har försvunnit andra finns kvar. Hoppas någon kan
 tipsa om hur man får det att fungera som vanligt igen.
Mitt X får symbolisera något man inte vet......

Mitt X är ett loppisfynd som var rött innan jag målade det.
Köpte två men det ena åkte upp till Vasa med dottern...

Har glasburkar i syrummet som får vara förvaring för knappar
och nålar. Knappar-tagsen är gjord av Cernit massa. Bokstä-
verna är tryckta men bokstavsstämplar från Clas Olsson...


Här har det varit plusgrader och det känns som
om vi skulle ha vår i luften...
Jag tackar för alla trevliga kommentarer jag fick
om vår gästentre....
Önskar alla gamla och nya läsare välkomna..
Ha det bra!
Kraam
Sanne

PS. Gå in till min kompis med
Tinis Vita Hem. Så ser ni att
vi springer på samma grejer
utan att veta av....
Och vi har skoj... 

24 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Hej,hej! Nej fråga inte mej som knappt vet hur jag skriver...jo så illa är det ej men kan dåligt! såå mysigt du har det i ditt syrum.Har efter all rensning här frågat mannen om vi inte ska göra iordning i mitt sy o datarum. Han tycker nog det kan va! men jag brukar ju aldrig ge mej *blink* Kram på dej ♥

Hildas hem - Sofia sa...

Hej Sanne!

Tack för gratulationen :)

Jag undrar samma sak. Det är många som varit borta i flera dagar. Min har synt fram till idag men nu är den borta. Fattar faktiskt inget!

Har ingen aning om varför de gör så här.

Ha en fortsatt härlig dag!
Kram Sofia

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag har också sett att de har försvunnit! Hoppas att någon har en förklaring:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Lyckoslanten sa...

Frågar mig det samma, var är ikonerna? Ser ingen logik i det hela heller, men tycker det är litet trist! Tycker det drabbar en hel del det där, inte bara i vår landsända!

Men fint X och häftiga skyltar hos dig! Tänk att det är fredag redan i morgon! Ha det så skönt! ♥

päivi sa...

Ihan samaa olen ihmetellyt!!
minulla pitäisi omassa näkyä myös pikkukuvat mutta niitä ei enää juuri monellakaan ole...
olisihan ihan kiva nähdä houkutteleva postauskuva listallaan...
mie ainakin aina mietin mikä kuva tulee ensimmäiseksi...
kaunis hylly ja X :):)

kraam,
Päivi

Tinis vita hem sa...

X-bokstaven blev fin! Jag har också tittat på Clas Ohlssons stämplar :) Vilken bra idé att använda dem med cernit-massan. Du är nog påhittig!
Jag besökte idag en för mig ny inredningsaffär som finns nära Jumbo. Den heter Sisustustalo Sherwood och där fanns alla möjliga fina möbler, lampor och andra prylar också i lantlig stil och till rimligt pris. Jag tror att du skulle gilla den :)
kram Tini

Monica sa...

Vilken lättnad!!
Jag trodde att jag själv åstadkommit att de små ikonerna fattades...
För jag är heeelt "bak-i-bussen" när det gäller att mixtra här i bloggvärlden..

Hoppas någon vet vad som hänt ;)
Ha det bra
Monica

Louise sa...

Vilken fin skylt du gjort av cernitlera!!! Du är nog en makalöst bra pysslare ;)

Lantliv och Loppis sa...

Ja visst är det konstigt? Ikoner har försvunnit spårlöst även hos oss. Blogger är lite struligt nu på senare tid =/.
Mycket fin header du gjort! =)
Kram Jennica

Kirsikka... sa...

Etiketterna är bara sååå underbara!!tack för tipset, ska prova nån dag!
jag har undrat oxå vart alla små ikonerna har försvunnit???!!
ha en underbar fredag imorgon!

Unknown sa...

Tack för tipset :) En finfin ide att använda cernitlera och stämplar.
Kram Maria

Liisa sa...

Samaa myös täällä ihmetelty...olisi kiva nähdä pikkukuvakkeet, mutta ne tuntuvat olevan tällä hetkellä kaikista blogeista hukassa. Siis kaikilla sama ongelma, että hirmu monilta blogeilta kuvake puuttuu...tosi harmi :(
Ihana tuo hyllyn asetelma, x on hauska! Kaunis kokonaisuus exineen päivineen ;) ja kivasti keksit x:llä kuvastaa epätietoisuutta!
Hyvää torstai-iltaa!
Ha det bra, kram :)
liisa

Johanna sa...

Samma här!! Ikonerna är borta hos mig också:(

Kram Johanna

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken söt hylla! Ska hålla utkik efter stämplar på Clas Olsson nästa gång jag är där, jättefin tag. =0)

Kram Emma

Jenny sa...

Aj då, hoppas det löser sig! Vilka underbara tulpaner du har i din header!
Ha en skön fredag, kram Jenny

Auli sa...

Joo. Jotain hämminkiä niissä pikkukuvissa on ollut viime päivinä. Tämä blogimaailma on sellaista..hmm.. mystistä. Olisit kyllä ihan tervetullut minun ja Katrin käsityökerhoon pitsejä työstämään, mutta ehkä ei käytännön syistä onnistu. Joka tapauksessa, on kiva, että ollaan tutustuttu uudestaan! Hyvää viikonloppua!! Niin se ensimmäinen lomanjälkeinen työviikkokin hurahti, että hups vaan!

Cajsas Faster sa...

Hej, har kikat in!// Marie

Linda sa...

Hej! Vet tyvärr inget om dom små bloggikonerna! Men din lilla glasburk med knappar älskar jag! Har en förkärlek till just knappar av någon anledning! Gillar också knappar-tagsen, du har alltså gjort den själv? Det var ju fiffigt! :)

Kram LInda

Hannashome sa...

Tack för din fina kommentar!
Du har en mycket inspirerande blogg som jag ska läsa vidare i nu.
Spännande!!

Hoppas du får en fin helg!

Kram Hanna

Cilla sa...

Verkar som vi alla har fått samma problem. Saker försvinner och kommer igen från bloggen. Överbelastning kanske!

HA en mysig helg!

Cilla♥

Gugis Pärlor sa...

Grrr... det tycks bara bli fler och fler ikoner som försvinner PLUS att man på flera bloggar bara får fram sista inlägget! Trist så det förslår! Men jag har ingen aning var felet ligger?

Kram Gugi

Susanne sa...

Vilka ikoner menar ni???

Om du tittar in till mig finns det en liten sak åt dig ;))
kram Susanne

StrandviksVillan sa...

Väldigt snyggt och prydligt ni har vid båda era ingångar!!
Ser fram emot det... när barnen blir större vill säga :P
Gillar tapeten, bordet, tavlorna, hyllan...

Ha en fin solig lördag!
A-C

Min lantliga dröm sa...

Hej! Du har fått en utmärkelse på min blogg då jag tycker du har en underbar blogg! Kika gärna in där :)
kram Ulrika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...