21 mars 2011

Hänga upp kläder...

Det vackra kortet fick jag av AC från Mina Drömmars Hus
tillsammans med min fina vinst. Tyckte att det var så fint att
det fick bli en tavla....

Tavlan får hänga på vår nya klädhängare i sovrummet...

Klädhängaren ( hatthyllan ) köpte jag i Lahtis på Villa Viviann
 och visste att den skulle passa i vårt sovrum. Där kan man 
hänga kläder, inte bara "trasor" som min man en gång kallade
  mina fina skarfar :O)

Galgen är köpt, men har många gånger tänkt att jag skulle
pröva på att göra liknande...
Jag funderar på om jag skulle måla de svarta krokarna
vita, kanske, kanske int`...

Ha nu en fin start på veckan ! 
Hoppas solen skiner hela veckan så snön skulle minska...
Ha det gott ALLA ni som tittar in !
Kraam
Sanne

19 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilket vackert kort - underbar sommarbild! Förstår att du ville rama in det.
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Nina sa...

Kaunis kuva, niin idyllinen ja tauluna todella viehättävä!
Naulakkokin on ihana ja mustat koukut ovat minusta ihan ok.

Mukavaa alkanutta viikkoa! :)

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin tavla du fick!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Grattis till oss! Jag fick ett lika vackert kort som du (blev minst lika glad för det som för själva vinsten) - vilken bra idé. =0)
Ha en bra dag.

Kram Emma

Anette sa...

Jättefint kort ,blev kanon i ram.
Kanonsnygg hylla tycker nog du kan ha krokarna svarta iallafall ett tag hi hi tills du ledsnat .
Ha en trevlig kväll
Kramis Anette

Gugis Pärlor sa...

Vackert kort! Nu får du njuta av det länge i form av tavlan ;O) Söt hylla och ha i sovrummet!

Kram Gugi

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Va fint det blev :)
Vilken bra idé att hänga upp vackra detaljer på en lika vacker hängare :)
Ha en skön kväll.
Kram
Jessica

Lyckoslanten sa...

Den tavlan gillar jag! Underbar! Klädhängaren gillar jag också, påminner om en som min mormors moster hade. Jättefin! Trodde först att galgen är målad, men ser att den är sydd med stoppning. Får se om du gör någon sådan sen!
Ha en fin vecka! ♥

lyckobo sa...

Kortet blev så fint som tavla! Jättefin hylla i sovrummet, jag skulle inte måla krokarna, fina som dom är..:) Gillar din "trasa", den är så vacker så det går bra att ha den hängandes framme!

Ha en skön vecka!

The House of Antoinette sa...

Nix, tycker INTE du ska måla krokarna vita...den är ju hur fin som helst som den är (tycker jag ialla fall, hi hi).

Min kära sambo kallar också mina otroligt ljuvliga scarfar "trasor" o jag blir lika arg varje gång...fy dem...

Stor kram Anette

Vit som snö sa...

Så vackert kort!
Och hängaren gillar jag!
Hmm, gillar inte "smeknamnet" för dina vackra sjalar;))) Jag som oxå äääälskar sjalar tycker dom är som smycken...prydnader:)
Kul idé att göra galgar. Bara man hade mer av tid så finns det ju såå mycket kul att hitta på:)
Ha det gott!
Kram Cilla

Tiina sa...

Aivan ihana taulu ja naulakko on myös kaunis :)!
Mukavaa alkuviikkoa sinulle .
- Tiina -

alegni sa...

finfin hylla! trasor är ett vedertaget uttryck för dylika tingestar hemma hos oss :)
kram

Cilla sa...

Mycket snygg tavla och hängare. Känner igen din mans benämning på din scarf. Män har ingen känsla för skönhet, läs gärna mitt inlägg om vår omdiskuterade dörr.

Cilla♥

Jenny sa...

Grattis till vinsten! Och vilken fin tavla det blev! Och vilken fin lampett som ni gjort!! Och hyllan är ju också jättefin! Ojojoj :)

Ha en skön tisdag, kramar Jenny

ps. vackra bilder med ljuset och fönstret...

päivi sa...

Ihastuttava naulakko:)
siihen on kiva ripustaa silmäiloa!

lämpöiset tiistaiterkut,
Kraam...
Päivi

Liza sa...

Vilken fin hylla!
Supersöt tavla oxå!

Ha en bra dag!

Kram Liza

Bittan sa...

Såg ut som första bilden var tagen i en spegel :-) Så vackert. Förstår
att det fick bli en tavla.
Trasor ....ja det ska ju vara en av manligt kön till att kalla dem för det. men de är rätt bra att ha ibland både männen och sjalarna :-)
ha en mysig kväll.

Kram bittan

Livet på landet sa...

Kortet blev en underbart fin tavla!
Gillar verkligen den ramen:)

Kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...