10 mars 2011

Vår gudsons foto....

Vår gudsons fotograferar ivrigt. Ett av hans foton som jag
tycker om är nu inramat. Min kära man har sågat
till ramen av rammaterial som jag köpt för 1€ / m.

 Tänkte ju så klart måla ramen vit, men tyckte att det guldiga 
passade i färg med fotot.

När jag var på skidutfärd till Messilä så gjorde jag en sväng till 
en liten vacker, charmig inredningsaffär i Lahtis, Villa Vivian

Inredningen i affären gick i vackert vitt och många små söta 
ting fanns som gärna fått komma med mej hem...
Denna "korgkruka" kunde jag inte motstå...

Önskar alla en fin dag och vill tacka er alla för era fina
kommentarer..
Tack för att ni tar tid att titta in och skiva..
En stor kram till ALLA som kikar in !
Sanne

Ps. Kola vår gudsons
fotoblogg HÄR.

16 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Håller med om att ramen fångar upp färgerna i gudsonens fina foto! Han är duktig! Gillar videungfotot på hans sida! Snygg korg köpte du också!
Ha det gott! ♥

Auli sa...

Järkevää taulunkehystystä! Kummipoikasi on taitava valokuvan ottaja!
Hyvää viikon viimeistä työpäivää!

Gunillasljusglimtar sa...

Vad fint foto han tagit! Ramen var jättefin också!Så kul att knalla runt o kika i din fina blogg...♥

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Han tar fantastiska kort, er gudson!
Tittar ganska ofta in på hans sida!

Ha en fin dag!
Kram Annica

Unknown sa...

Så otroligt duktig han är på att fotografera :)

Korgen var söt :)

Kram Maria

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefina bilder:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

A-L sa...

Todella kaunis valokuva. Ei ollut raamilistakaan hinnalla pilattu.

Iloa päiviisi:)
A-L

Ardisia sa...

Din gudson är riktigt duktig! Jag var inne och kollade på hans hemsida för ett tag sen. Blev sjukt imponerad!

Snygg kruka!
Ha en fortsatt trevlig dag =) Kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilket fint foto och jag håller med dig, ramen tar upp färgerna i fotot!

Kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Han har tagit ett jättefint foto. Guldramen passar riktigt bra till fotot-måla den inte!
Stor Kram Annelie ♥

lyckobo sa...

Så fint foto, håller med om att ramen fångar opp färgerna! Snyggt med grå rotting, passar ju perfekt till vårens blomster!

Ha det bra!

Jenny sa...

Vackert!!
Han är jätteduktig!
Kram Jenny

STENLYCKA sa...

Godmorgon Sanne!
Hoppas solen skiner på dig idag, här ler den mot mig, men min insjö i trädgården har frusit till is, så gick det med den våren.... kommer säkert bli många bakslag innan den riktiga våren kommer.
Vilken duktig fotograf din gudson är. Skall ta en titt på hans blogg.
Du har också en duktig man som gjorde en så fin ram, perfekta hörn.
Korgen var också underbar och så har du planterat vår i den, ljuvligt.
Önskar dig en fin helg!
Kram Raina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej igen!
Du har en utmaning att hämta hos mig!
Stor Kram Annelie ♥

mitt skärgårdsliv sa...

Ett så fint foto! Håller med färgen på ramen passar jätte bra till fotografiet! Ha en trevlig helg!

Viola sa...

Vilken vacker bild, vad skicklig han är, så roligt att du vill vara med på utlottningen, hoppas att vi hörs igen framöver, ha en skön helg, kram VIOLA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...