29 mars 2011

Tisdagstema: Blogghörna....

 Jag sitter ofta vid köksbordet och gör mina inlägg. Men soffan
vid TVn är nog en favoritplats, där sitter jag och läser era 
trevliga och inspirerande blogginlägg...

Jag kommer ihåg då vår första bordsdator skaffades, en ful
och väldigt hemsk grej... Var länge emot datorer för jag 
tyckte att de var så gräsligt fula i inredningen...
Så jag är överlycklig över min lilla dator, dessutom 
är den vacker, den är ju vit !

Men vill berätta att jag inte är den enda  i släkten som 
har en aktiv blogg. Min kära  moster litet över 80
bloggar på Östnyland.ylebloggen...  Men hon är en
van skribent, jag igen gillar mera att berätta med foton...

Jag blev så otroligt glad för den mängd kommentarer jag fick
 ta emot i förra inlägget. Det är helt fantastiskt många rara, 
trevliga bloggisar  som skrivit... 
Tack och en ros till er alla !

Kaffekoppen, glaset och servettringarna som är ljushållare är
loppisfynd...

 Nästa inlägg blir något smått jag målat så vi ses snart...
Ha det bra fast det snöar..... Våren kommer...
Kraam
Sanne

PS. Titta in till
hur blogghörnorna
ser ut !

29 kommentarer:

Petra sa...

Kaunista! <3 Aurinkoista päivää!

Emma sa...

Vilken fin blogghörna :)

Gunillasljusglimtar sa...

Gud vilken söt dator! Ja du har det så fint så...Kramis Gunilla

Gugis Pärlor sa...

Jag gillar verkligen dina färger i TV-rummet. Och datorn är faktiskt en riktig stilig sak ;O)

Kram Gugi

dagdrömmar i vitt sa...

Först måste jag säga att du är en fantastisk konstnär, du gör så fina saker:) Och så måste jag berätta att hemma hos mig har vi två vita datorer, samma som du, och INGEN är min... det är barnens som de fått från sina respektive skolor. Och jag vill också ha en ;)Då kan den ju stå framme utan att se malplacerad ut.
Ha en riktigt skön kväll.
Kram / Nettankram

Lyckoslanten sa...

Jättevacker blogghörna må jag säga! Äppeldatorerna är väldigt vackra i inredningen om du frågar mig! ;o) Jag vill gärna se dina vackra bilder också! Man orkar inte ta emot stora mängder text... arbetsdagarna innehåller så mycket sådan.
Njut kvällen! ♥

Auli sa...

No, olisihan pitänyt arvata, että blogaat valkoisella koneella ;). Minulla on ihan pöytäkone, mutta tänään se vietiin huoltoon kun on hidastunut. Nyt bloggaan läppärillä, jonka sain tuoda reksin luvalla kotiini, se on minun henkilökohtainen luokkakoneeni ja kun pidän sitä koulublogia haluan aina joskus tehdä rauhassa niitä postauksia kotona. Hyvää viikon jatkoa sinulle! Olisi mielnkiintoista päästä lukemaan tätisi blogia. Mistähän sen löytäisi? Minun äitini kirjoitti ahkerasti aina kuolemaansa saakka, 79-vuotiaaksi.

Liisa sa...

Hej, jag har ocksa den liten, vit dator...och är ochsa överlycklig över min Mac book ;)

Du har det so fint :)

Ha en trevlig kväll!

Kram Liisa

Hammarsbacken sa...

Den datorn gillar jag! Nästa gång blir det en vit dator. Ha det bra.
Kram Sonja

Anette sa...

Hej Sanne
Åh du har precis den datorn jag vill ha , jättefin hörna du har.
Jag sitter också helst i soffan vid tvn med datorn.
Ha de toppenbra
Kram Anette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Härliga, härliga bilder. Älskar att till och med datorn är vit! Ha en bra kväll!

Kram Emma

Vita Falkens Lantliv sa...

Så vackra bilder! Jaha där har du en sån dator som jag hoppas min gubbe ska komma hem med en vacker dag;) Vit och fin:)

Kram Susanne

Unknown sa...

Så fint du har det. Önskar att min nästa dator blir vit och fin. Den jag har nu är röd... hm...

Häftigt att mostern också bloggar :))

Kram Maria

Lantliv och Loppis sa...

Fint!
Vill också ha en vit laptop ;)
Ha en fin kväll!
Kram Ellen

Anonym sa...

Todella kaunista!

Aurinkoista keskiviikkoa sinulle:)

Vit som snö sa...

Godmorgon Sanne.
Såå fin liten dator!
Nu blev jag sugen att byta ut min fula laptop;) Jag håller med om teknikprylar, dom smälter oftast inte in i inredningen direkt... Fast det gör ju faktiskt din lilla vita... Gillar den!
Egentligen gillar jag mest min stationära dator med stooor skärm fast laptopen är bra när man vill krypa upp i soffan:)
Fina bilder! Du har så mysigt!
Joo, snön ligger kvar här också, helst är jag utan snö men det är vacker tid för skidåkning:)
Ha en fin dag! Kram Cilla

Livet på landet sa...

Vilken mysig blogghörna & fin dator!
Sitter oxå oftast i soffan när jag bloggar.
Ha en bra dag!
Kram Helena

Cilla sa...

Önskar mig också en vit liten dator, men mannens lite större, svarta får duga. När jag blir rik....

Cilla♥

Joyforhome sa...

vilken vacker blogg du har, så fina färger ,

Mormors gård sa...

Hej!
Jag har tittat in här nu och då, allt sedan du besökte min blogg. Härligt med nya bekantskaper. Du har underbart fina bilder! Lycka till med målandet, kanske jag också borde fortsätta greja, det blev lite färg kvar från senaste projekt ;)

Kram, Jessica

betong ute och inne sa...

Hej vad mysigt du hade vid din blogghörna...har faktiskt länge varit emot bärbar dator, men börjar längta mer och mer efter det....
Jo du skrev till mej att det gick att köpa utrymme, men var hittar jag det???? kommer du ihåg hur du gjorde???
Tacksam för hjälp. kram Malin

Nyanser av vitt sa...

Så fint du har det när du bloggar och din vita dator är verkligen läcker. För att inte tala om din necessär...säljer du såna? Så himla fin.
Kram Agneta

Susanne sa...

Hej
Så snyggt med en vid dator ;)) Och fina blommor!
Kraam susanne

Bittan sa...

Blogghörna i soffan är perfekt,har också alltid laptopen fastvuxen ( som mannen ) säger framför tv:n. Smart att göra två saker samtidigt :-)
Vilka fina foton du visar .
Kram och ha en mysig kväll .....i soffan.

Bittan

Torpliv sa...

Så fint du har! Kul idé att använda servettringarna som ljushållare. Och din lilla necessär är verkligen fantastiskt fin!

Vita rosor och förgätmigej sa...

En sådan fiiin dator du har! Står högt upp på min önskelista ska du veta...

Du får helt enkelt visa din man mitt inlägg så kanske han tycker att det är helt ok att tapetsera var 10 år i stället. ;0)

Kram/ Anna

Mina drömmars hus sa...

Så fint du har det, där du sitter och bloggar.
Ha en riktigt skön dag
AC

Lantliv och Loppis sa...

Härlig blogghörna! :)
Riktigt fint arrangemang du har på bordet:)
Kram kram! Jennica

Michaela Eriksson sa...

En vit dator, den där är extremt bra! Har en likadan..skulle inte byta ut den för nåt i världen.Den är fin och älskar det lilla äpplet...:)

Fina bilder

Smulan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...