19 maj 2011

Färggrannt...

Vackra tulpaner hittade jag i min svägerskas rabatt...
Hon har gröna fingrar vilket jag inte har...

Imorgon blir det en färggrann och glad dag... Den årliga
Stafettkarnevalen drar igång på Olympiastadion i Helsingfors.
I år firar Stafettkarnevalen 50 år... Och med sina otaliga 
starter är det Europas största skolidrottsevenemang....
De färgglada hejarklackarna gör att stämningen alltid är
 på topp..

I morgon så springs det och hejas på Stadion  
Helsingfors ! Hejaa !!
Ha det gott alla goa bloggvänner !
Kraam
Sanne

21 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Det syns att hon har gröna fingrar;) Jätte vacker tulpan!

Kram Susanne

Unknown sa...

Så fina tulpaner, i år hade jag rådjur här som åt upp mina tulpaner...

Vilken rolig dag ni kommer få imorrn, feststämning och humör i topp :)
Kram Maria

Villa Carl Larsson sa...

Vackert!! :)

Tack för fina och stöttande ord. Det kommer med all säkerhet att bli bra i slutändan.

Kram Josefin

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Såå vackert:)

Önskar dig en fin helg
Kraam Susanne

Betong ute och inne sa...

Hej åh så fina tulpaner...
Ja jag gilla krukan med, jag hitta den på loppisen, gav några kronor :)
kul med loppis.
Ha en skön helg
Kram Malin

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken vacker tulpan!!!

Önskar dig en jätteskön helg!
Kram Annica

dagdrömmar i vitt sa...

Så kul det låter. Heja från Sverige också :)
Vilka fina bilder. Ja en del har ju gröna fingrar. Jag försöker få det men det går inte riktigt som jag vill .Ler
Ha en riktigt härlig fredag!!
Kramkram / Nettan

Livingroom sa...

Ljuvlig lilja. Har försökt mej på den ett tag men den växte sej hög och fin men fick ingen blomma..
Kiva med stafettkarnealen, minns när man själv var med.
Visst kommer du i morgon till Fiskars?

Livingroom sa...

Skall bli kul att träffas och få prata inredning och blogg... Tyvärr har några fått förhinder, men vi blir ca 6 st.
Vi ses i morgon...hoppas vi hittar varandra. ;)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Underbara tulpaner, vilken fin färg det var på dom.
Ha en jättetrevlig dag idag.
Kram
Jessica

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilken härlig färg det var på den vackra tulpanen:)
Ha en riktigt skön helg!
Stor Kram Annelie ♥

Liisa sa...

Vilka vackra tulpaner :)
Önskar dej ett skön och solig veckoslut!
Kram Liisa

Lyckoslanten sa...

Önskar att man kunde ha mera tid för trädgård, men det går inte den här tiden på året. I år blev det inte min tur att åka och heja på de som löper i Stafettkarnevalen. Jag åker med tre yngre årskurser på utfärd i morgon.
Hoppas du fick en karneval och en skön helg! ♥

Hanna sa...

Ha en fantastisk helg.
Kram
Hanna

Kristina sa...

Vilka underbara bilder på tulipanen!
Min 12 åring kom just hem fr H:fors, trött men lycklig efter dagens resa... hade inte möjlighet att åka själv i dag, men brukar vara med i heijjar-klacken och drömma mig 30 år tillbaka ;)

Johanna Stålros sa...

Vilka underbara foto! Önskar dig en fantastisk helg/ Johanna

Riitta Sinikka sa...

Hej! So vackert..hälsningar..romulyyli-riitta

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så vackra tulpaner, jättefina!
Pssst...Jag är tillbaka igen! N lyckades till slut få liv i datorn mot alla odds. Hurra! =)
Ha en fin kväll.

Kram Emma

alegni sa...

här hjälper det inte med gröna fingrar. vi hade 60 tulpaner förra våren, men i år har sorkarna varit så hungriga att de endast lämnat kvar tio stycken till oss. av dessa tio som kommit upp ur marken blommar enbart två. man blir litet ledsen :/
kram

Vecka - Vecka sa...

Hej och tack för en underbar dag! Var jätteroligt med bloggträff, det gör vi om snart igen!

(kanske jag hade haft så fina tulpaner nu om inte en dum sork ätit upp alla..)

Lotta

Gugis Pärlor sa...

Vacker färg på tulpanen! Tulpaner tycker jag är svåra att få att blomma... så visst krävs det handalag ;O) Ha en fin helg!

Kram Gugi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...