5 maj 2011

Ljusa nyanser ger ro....

Här kommer ett tips om ett reportage i tidingen Maalaisunelma,
den finska motsvarigheten till Lantiv...
Alla foton kommer från tidningen...

Reportaget är gjort hos Pi och hennes man.
Pi skriver i sin blogg Hällkulla om livet på en gård
 som hon och hennes man bor på.
Fotona hon visar från sitt hem är alltid vackra och andas 
romantik och positiv livsanda... 

Pi är en tjej med god smak och öga för det vackra...
Gå in till hennes blogg och se mera foton från reportaget.
Jag blir alltid på gott humör när jag besöker hennes blogg !

Jag tackar er alla goa bloggvänner för de rara 
kommentarerna om min virkade väska ! 
Ni är för ljuvliga...
Skön torsdag till ALLA !
Kraam
Sanne


Fotona i reportaget är tagna av
Marcel Hägglund och texten
är skriven av Charlotta
 Björkendahl

18 kommentarer:

Bittan sa...

Så ljuvliga lugnande somriga bilder ,
ska kolla in bloggen . Alltid kul att få tips.
Söt väska , precis i min färgskala.

Ha en fin dag i kylan..... eller har du sån tur att värmen återvänt ?
Kram Bittan

Unknown sa...

Fantastiska bilder. Ska genast besöka hennes blogg.

Så fin väska :)

Kram Maria

Lantliv och Loppis sa...

Jag har ett enda ord att säga om dessa bilder...:
*mmmmmmmmmmm*

*skrattar*
Ha en fin dag!
Kram Jennica

Uttan sa...

Så underbart vackert. Tack för tipset.

Kram!

Livet på landet sa...

Underbara bilder, Tack för tipset!
Önskar dig en härlig kväll:)
Kram Helena

hällkulla sa...

Tack snälla Sanne för dina generösa ord! Blev riktigt rörd ska du veta! :)
Skoj och tack för att du gjort ett inlägg om min blogg samt inrednings reportaget!!

Önskar dig en fin kväll!
Kram
Pi

Anette sa...

Hej Sanne
Fina bilder du visar oss.
Jag ska snart börja med tavlorna du vet såna som du gjort ,limma du fast besticken eller har du sytt runt dom ??
Ha en toppen kväll
Kramar Anette

Hammarsbacken sa...

Vilket hem alltså... så fint. Den tidningen finns väl inte att få tag på i Sverige antar jag....
Kram Sonja.

Merja K sa...

Kiitos kivasta blogivinkistä :)

Ja tuo laukku on upea! Yritän kehittyä virkkaustaidoissani, josko seuraavaksi jotain tuollaista ;)

Tinis vita hem sa...

Gillar stämningen på den första bilden, gardinen är ljuvligt lätt och somrig.
Tack för din kommentar och ditt tips om Mosa interiors outlet, kanske blir det en tripp dit på veckoslutet :)
Kom hemma ihåg vad jag skulle säga till dig, så jag satt det på e-post.
Önskar dig ett skönt och soligt veckoslut!
kram Tini

Anonym sa...

Ljuvliga bilder och tack för tipset om den trevliga bloggen:)

Trevlig kväll!
Kram Maria

Hannis sa...

Vilken väska!!
Vad duktig du är!

Ser ut att vara ett fint reportage.
Måste kika in där=))

Kram Hannis

Livet på Vestergård sa...

Ja det är verkligen ett vackert hem Pi och hennes man har!

Liisa sa...

Tack för din sköna bloggtips! Jag får Maalaisunelma nästa veckan från min mamma. Hon skicker mej tidningen alltid :)
Ha ett solig veckoslut och ha det bra!
Kram Liisa

Hemmavid sa...

Oj, vilka fiiina bilder!
Tack för att du delar med dig!

Kramen Jenny

Kickan Style sa...

Ja prenumererar på Maalaisunelma, så jag läste nyligen detta reportage...härliga bilder! Jag tycker det är så fint då man hänger en gardin ovanför dörren :)! Ha en fin fredag...
Kram Kristina.

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vilka härliga och inspirerande bilder.

Följer dig nu via Bloglovin.

Önskar dig en underbar helg!

Cilla sa...

Vilket vackert hem! Härliga bilder!

Cilla♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...