13 maj 2011

Nytt försök...

Nytt försök att visa det inlägget jag gjorde på torsdag...
Blogger hade tagit semester och slarvat bort inlägget...

Var på ett party där det såldes olika plastburkar... Ni vet !
Jag föll för en fenomenal konservöppnare. Den skär upp
burken så att det inte blir några vassa kanter....
Locket kan oxå användas... Den fick en handtagsknopp till
dekoration...

Konservburken fick färg på sej och fungerar nu som ljus-
förvaring...

Ljusstaken är ett loppisfynd. Den var träfärgad...Nu vit !
Går åt massor med ljus här ute i skären på vår stuga. För
här finns ingen el... 
Sitter nu och bloggar i sterinljusets sken med min dator 
kopplad till telefonen... När elen är slut i datorn då är det 
slut bloggat...

Hälsningar från vår sommarö... Idag är det ett skummande och
brusande hav ute på Finska viken...
Ha en mysig fredagskväll !
Kraam
Sanne

10 kommentarer:

Annika sa...

Så fint! Jag har haft samma problem som du, både inlägg och kommentarer har försvunnit hos mig. Tråkigt!
Trevlig helg! /Annika

Lyckoslanten sa...

Jaså detta fina inlägg som jag kommenterade i går försvann också. Hos mig försvann kommentarer och ett förberett inlägg. Men jag gillade det du har gjort - stort och ska se om jag kan få tag på en sådan konservöppnare! Njut nu på sommarön utan el! ♥

Jenny sa...

Tror nog att inlägget dykt upp igen ;)
Ha en skön helg, kram Jenny

Unknown sa...

Vill bara önska en trevlig helg!

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Det låter ju fantastiskt mysigt i stugan. Vilken bra idé med konservburken.
Kram
Helena

Cilla sa...

Det låter supermysigt! Vi är så moderniserade nuförtiden. Det är något speciellt att sitta i ljusskenet och läsa.

Cilla♥

dagdrömmar i vitt sa...

Så fin den blev, burken. Och smart med den lilla knoppen:)
önskar dig en skön dag eller helg om batteriet inte räcker.fniss
Kramkram på dig / nettan

Villa Carl Larsson sa...

Ja vad trist med blogger.. synd på inlägg och kommentarer som försvinner. Annars kan man väl godta att det inte fungerar emellanåt. Men men, nu är vi väl på banan igen :) Många som är frustrerade över detta.

Vackra bilder!
Trevlig helg! Kram Josefin

Liza sa...

Ja fy så det strulat..!

Så fint du pysslat, konservburkar kan man göra mycket med!

Låter riktigt mysigt med er stuga!

Kram Liza

alegni sa...

du har såna fantastiska idéer hela tiden! din burk blev kanonsnygg!
kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...