10 maj 2011

Tisdagstema: "Favoritplats hemma"

Idag när jag kom hem från jobbet var favoritplatsen nog
framterassen... Anna Örnbergs nya bok hade kommit
på posten...

Kaffe i min favoritkopp (handgjord av Catarina Forsström)
 och en skön stund under parasollet..
Oj vad förtjust jag blev i Anna Örnbergs bok " Inred lantligt
på ditt eget sätt"...
Det har varit 25 grader varmt idag, rena sommaren...

Tack för alla fina och trevliga kommentarer !
Önskar ALLA som kikar in en skön kväll med
sommarvärme...
Kraam
Sanne

PS. Kika in till
för mer favorit-
platser...

19 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka underbara bilder du visar!

Ha en skön kväll!
Kram Annica

Susanne sa...

Mysig favoritplats du har ;))
kram susanne

Kickan Style sa...

OJ visste inte att hon hade kommit ut med en ny bok, måste hålla utkik efter den. Jag har åxå några grejer av Catarina Forsström, jätte fina saker gör hon!!
Ha en fin kväll.
Hälsningar Kristina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Fina bilder..ser uunderbart mysigt ut..:)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

StrandviksVillan sa...

Min favvoplats är så klart också utomhus! Har till och med blivit lite röd om nosen när jag suttit där ute ;)

Jag har också fått hem boken, men tyvärr var den inte vad jag förväntat... Gillade nästan den första boken mer.

Ha det bra!

Norregård sa...

Hej!
Kul att du läser den boken, såg du vår lilla Freja;o)

Kramis Malin

dagdrömmar i vitt sa...

Du har ju en sån fantastisk uteplats:) Förstår att det är din favorit.
Kramkram / Nettan

Livet på Vestergård sa...

Du tar så fina foton!
Såna här dagar vill man nästan inte gå in alls. Jag har också boken och tyckte att den var jättebra!

alegni sa...

oj, den boken har jag glömt att beställa, men bättre sent än aldrig.
ser mysigt ut där på din favvoplats :)
kram

Livet på landet sa...

Visst är det underbart med denna sommarvärme?!
Ser riktigt mysigt ut på din favoritplats!
Ha en fin dag!
Kram Helena

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Tack snälla rara du för ditt fina kommentar hos mig!
Det värmer med såna hjärtliga ord.
Visst är det härligt att ha så många fina barn och man har hittat en balans att kunna göra det som man gör.
Man hinner ;)

Härligt med uteplatsen, mysigt att sätta sig ne roch läsa en ny bok.
Jätte fint med kaffe koppen . Är det frå västergården ?

Ha en fin dag !

Kram Sirpa

Liza sa...

Ser ut som en riktigt fin favoritplats!
Vilka fina blomlådor du visar i inlägget under!

Ja tycker mycket om min paviljong! =)

Trevlig eftermiddag!

Kram Liza

Mormors gård sa...

Sådana här dagar står nog terrassen högt i kurs, helt underbart väder vi fått njuta av!
Vilket fint tips med tygvaserna, det är ju alltid lika jobbigt att hitta vaser som passar ihop vid större festligheter, så här fixar man den saken. Nu blir det bara att tömma många flaskor först :)
Krams av Jessica

himlaverket sa...

Så underbart vackra bilder.
Ska se om den boken finns på Akademibokhandeln.
Kram Ullamaria

Lyckoslanten sa...

Mysig favoritplats! Det är stil på dig! Och ja, den boken är rolig att ha, precis som de andra!
Njut av värmen! ♥

Gugis Pärlor sa...

Min favoritplats är nog också utomhus just nu... värmen, ljuset och farten i växtriket fascinerar!! Den boken har jag ännu inte gett mig tid att beställa. Det är kul med böcker som inspirerar!

Kram Gugi

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Anette sa...

Hej Sanne
Vilken underbar mugg jättefin .
Åhh vilken mysig uteplats.
Ha en underbar kväll
Kramar Anette

lyckobo sa...

Så mysigt på din terass,förstår att du njuter av tillvaron där :) Har själv den äldre boken,kanske man borde skaffa den nya också!
Skön helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...