22 maj 2011

Söndagsbilden: "När ögat ljuger"...

När ögat ljuger är det bra att ha ett hjälpmedel...

På bloggträffen besökte vi några affärer i Fiskars och i Garden
trädgården såldes det olika härliga dekorationer i metall för
trädgården...

Detta hjälpmedel med snöre är till för att få raka linjer i
trädgården... Det fanns många andra grejer jag gärna 
köpt... Och lite annat blev det nog inhandlat .
Ni vet tanken att det kan räcka länge innan man 
kommer hit igen. Så man är ju bara tvungen att köpa....

Idag har jag njutit av soligt väder och fixat raka gräskanter
 och använt mitt vackra och praktiska hjälmedel...

Nu vill jag önska ALLA mina goa och härliga bloggvänner
som kikar in på bloggen en skön söndagkväll !

Håll utkik utlottnig på kommande då besökarantalet
går över 25000. Känns helt otroligt !

Kraam
Sanne

Fiskars

22 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Halloj Sanne!
Praktiskt sak till trädgården och så var den ju väldigt snygg.
Önskar dej en riktigt fin start på nya veckan.
Må så gott
Kram Anette

Auli sa...

Nyt on ollut kyllä tosi ihana viikonloppu. kaksi viikkoa enää koulu, pian saamme nauttia lomasta!
Tuo narusysteemi olisi tosi kätevä kasvimaalla kylvövakoja tehtäessä.

Lyckoslanten sa...

Du har varit på bloggträff, fotograferat ett vackert hem och vilken mackapär du fick tag på! Både snygg och praktisk! Så fint både inne och ute hos dig! Ny vecka med många överraskningar! ♥

Livet på Vestergård sa...

Så snygg den var. Här brukar vi använda träpinnar och snören, men en sån skulle jag nog köpa om jag kom på någon.
Ha en fin start på ny vecka!

Tinis vita hem sa...

Ditt linjesnöre är nog jättevackert! Ångrar att jag inte köpte nånting (hur är det förresten möjligt att jag kom helt tomhänt hem?) Nå huvudet är desto mera fyllt med trevliga minnen :D
Vi ses i morgon!
kram Tini

Unknown sa...

Praktiskt. Vilken rolig helg du haft :)
Kram Maria

Villa Carl Larsson sa...

Hihi vad gullig du är. Det finns sånna där moderniteter också så som laser för att få saker och ting raka. Men den du hittat där är ju jättefin och slår laser långan väg! :)

Kram Josefin

Hanna sa...

fint.
Kram
Hanna

Louise sa...

Det där var en snygg pryl! Roligt att ni hade en lyckad träff och SYND att jag hade annat program!

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj så snygg! Den får du ha framme fast du inte kollar om det är rakt;)

Kram Susanne

Anette sa...

Wow va du hittar mysiga, häftiga saker när du är ute på shopping hi hi
Ha en skön kväll
Kramen Anette

Titti sa...

Oih, kaunis tuo yläkuvien "härpäke".♥
Fiskarsin puutarha onkin tuttu paikka, -täytyykin jonakin päivänä käydä.
Aurinkoista alkavaa viikkoa!

Vecka - Vecka sa...

Vad bra att den kom till användning så fort!
Roligt att du vill vara med i min tävling :-)
Lotta

Gugis Pärlor sa...

Det här var en riktig vill ha-pryl! Praktiskt också... en sådan skulle jag behöva ;O) Kul med bloggträffen!

Kram Gugi

Bittan sa...

Vikken bra och dessutom snygg.
trodde först att du fyndat ngt gammalt.

Ha en fin start på veckan vännen.
Kramelikram Bittan

dagdrömmar i vitt sa...

Den skulle jag vilja ha. Min man har stoppat ner rostiga armeringsjärn med röda linor i marken.Hmmm
Tror jag ska byta:)
Önskar dig en hääärlig vecka :)
Kramkram / Nettan

sammal airi sa...

Kaunis ja kätevä tuo narukerä, kreikkalainen rintakuvakin on upea! :)

Livingroom sa...

Så fin din grej är. Det harmar lite att jag inte köpte en likadan... fast hos mej skulle den bara fått vara vacker....;).
Visst var det kul att träffas, tänk så tiden gick fort. Ljuvligt när vi fick njuta av solen hela dagen.
Nu skall jag på jobb,
kram!

alegni sa...

vilken fin mojäng! det bara skriker sanne om den :)
raka kanter, vilken önskedröm... vi har nog haft sådana hos oss någon gång, men attans vad fort de spårar ur när man inte håller efter dem. jag är en latmask, förstår du ;)
kram

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Sanne!
Jag har provat att bara skriva namnet,flytta om bilder,ändra inställningar o.s.v
Kan inte förstå detta problemet,men har sett att andra har likadant,och hoppas ju på att det är något bloggerproblem,som rättas till.
Ha en fin dag,
Kram Anette

Liza sa...

Men vilken smart o fin liten grej!
Skulle jag behövt i min trädgård just nu! =)
Måste lägga till dig i min lista så jag inte missar alla dina inlägg!
Har inte en aning om hur jag får dom där ikonerna i mina inlägg, kanske är någon inställning...

Kram Liza

anise sa...

Åhh vad fint du har..jättemysig blogg..lägger till dej i min blogglista..hoppas det är ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...