21 maj 2011

Vilken dag !

Vilken dag... Har träffat bloggvänner i real life för första 
gången...
Innan jag åkte iväg till Fiskars på bloggträff, så plockade
 jag upp Tini med bloggen  Tinis Vita Hem  och passade
 på att fotografera hemma hos henne. Klicka på 
bloggnamnet så kommer ni till hennes blogg !

Tini är fenomenal på att fynda på loppisar och inreda sitt
hem smakfullt och hemtrevligt. Alla inredningsfoton i detta 
inlägg kommer från hennes vackra hem...

Tack alla som var med på bloggträffen! Det gör vi igen!
 Stort tack till Lotta som ordnat med det praktiska!
Nu skall jag luta mej bakåt i soffan och läsa alla blogg-
inlägg jag missat de senaste dagarna...

Tack alla rara som skriver så härliga kommentarer...
Tack!
Kraam
Sanne

Ps. Med den här bilen
skulle Tini och jag
gärna cruisat till
Fiskars med.....

18 kommentarer:

Ardisia sa...

Så roligt att träffa bloggvänner irl!

Låter som att ni har haft en trevlig dag. Tini har verkligen ett vackert hem!

ha en fortsatt bra helg! Kram Mia

Kristina sa...

Låter mysigt med bloggträff!
Häftig bil!!

Anette sa...

Va roligt att träffa likasinnade!!
Jättefint har hon din vän.
Ha de så mysigt i kväll
Kramen Anette

Tinis vita hem sa...

Hej
Javisst hade vi det trevligt tillsammans på vår första bloggträff. Tusen tack för skjutsen :)

Fina bilder du tog hos mig, gillar särskilt den sista bilden! Måste nog sätta en likadan kamera på önskelistan :)

Ha en fin och solig fortsättning på helgen!
kram Tini

Vecka - Vecka sa...

Kommenterar här också :-)
Tack själv för en trevlig dag!
Lotta

Susanne sa...

Åhh va roligt att träffas på riktigt ;)) Ha en bra kväll!
kram susanne

Betong ute och inne sa...

Hej Sanne...
Åh jag förstår vad du menar, verkligen vackert hem....mmmmm me like!
Och så kul att träffas på riktigt...
Ha en mysig kväll...
kram Malin

Monica sa...

Man får tacka för trevligt sällskap idag !
Fina bilder du tagit hos Tini,
och vackert är där ju.

Ha det bra :)
Monica

Michaela Eriksson sa...

Vad roligt med bloggträff, och vad fint de ser ut...Jag har nu tittat igenom din blogg, vilken vacker söndagsbild du hade. Det är så mycket jag missat,den senaste tiden har jag haft en hel del att göra så bloggandet har lämnat lite. Men det kommer tid till det ännu...hoppas allt är bra Sanne! Det är så härligt just nu och man njuter till fullo...:)

Ha det bra,
kram

Smulan

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt med bloggträff. Jag har träffat en go bloggtjej in real life och det är rätt så spännande ju. Vilket fint hem hon har!!

Kram Josefin

Hanna sa...

så roligt med bloggträff.
kram
Hanna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Sanne
Visst e de kul å lite läskigt att ses IRL :)
Hoppas allt e bra
å missa inte.

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

alegni sa...

låter som om ni fick en mysig träff.
åhh, den där svarta kudden med en virkad duk på är kanonfin!
ha en skön söndag där nere i södern!
kram

Auli sa...

Oli varmaan ikiva tavat blogiystävä. Minäkin kävin viime kesänä Fiskarssissa. Se on upea paikka! Hyvää sunnuntaita!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt med bloggträff, kan lätt tänka mig hur roligt ni hade. Jättefina bilder från Tini, så spännande och fota hos en bloggvän.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Hammarsbacken sa...

Vilket vacker hem!! Vad kul att träffa bloggvänner. Ha en bra söndag. Kram Sonja.

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så mysigt! Synd att ni bor så långt från mig...jag hade gärna hängt på! ;)
Ha en fin dag.

Kram Emma

Anna sa...

Ja, bloggträff vill jag gärna göra fler gånger! Mycket inspirarande!
2 lotter lagda till dig!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...